انتشارات پندارقلم

انتشارات پندارقلم

ناشر تخصصی رمان های خارجی در ایران
انتشارات پندارقلم

انتشارات پندارقلم

ناشر تخصصی رمان های خارجی در ایران

انواع ویراستاری کتاب

صوری

زبانی

ساختاری

تبدیل پایان نامه به کتاب

  • تبدیل پایان نامه به کتاب
کاملا تخصصی
منطبق بر آیین نامه های آموزشی
رزومه موفق در کسب امتیاز مصاحبه دکتری و ارتقا شغلی
قیمت متوسط مجوز +ویرایش و چاپ  500هزار تومان در دو قسط

مجوز تا چاپ

طراحی اولیه
تعیین قطع، فونت و فرمت کلی متن و همچنین محاسبه تقریبی تعداد صفحات کتاب بر اساس موضوع و مخاطب.
حروفچینی و صفحه آرایی
این مرحله می‌تواند شامل مراحل زیر باشد: الف- تایپ متون دست نویس ب- اسکن تصاویر (در صورت وجود) ج- رسم نمودار و جداول با استفاده از نرم افزارهای مرتبط (در صورت وجود) د- پرینت اولیه و نمونه‌خوانی (غلط گیری) ه- رفع ایرادات و غلط‌های احتمالی و-پرینت مجدد و غلط‌گیری نهایی ز- تهیه ماکت نهایی کتاب شامل صفحه عنوان، صفحه حقوقی (شناسنامه)، فهرست و متن کتاب با صحافی کامل
طراحی جلد
طراحی جلد نقش پر رنگی در جلب توجه مخاطبان دارد و می‌توان آن را ویترین محتوای کتاب دانست. تصور کنید کتاب شما چگونه در یک کتابفروشی و در میان انبوهی از کتاب‌های خوب ناشران مطرح جلب توجه خواهد کرد؟ داشتن یک طرح جلد خوب، حرفه‌ای و مرتبط برگ برنده‌ی شما خواهد بود!
دریافت شابک از خانه کتاب
در این مرحله ناشر باید یک کد سیزده رقمی منحصر به فرد که تحت عنوان شابک شناخته می‌شود را به اثر اختصاص دهد. بد نیست بدانید شابک شماره‌ی استاندارد بین‌المللی کتاب است و جهت شناسایی اثر در سطح ملی و بین المللی به کار می‌رود.
ثبت اثر در کتابخانه ملی و دریافت فیپا
در این مرحله ناشر اثر را جهت دریافت فهرست‌نویسی پیش از انتشار (فیپا) در وبسایت کتابخانه ملی به ثبت می‌رساند.
بد نیست بدانید تهیه اطلاعات‌ کتاب شناختی‌ لازم‌ برای‌ شناسایی‌ و بازیابی‌ یک‌ کتاب‌ بر مبنای‌ ضوابط‌ و استانداردهای‌ بین‌المللی‌ قبل‌ از انتشار را فهرست ‌نویسی‌ پیش‌ از انتشار یا فیپا می‌گویند.
اقدام جهت اخذ مجوز از وزارت ارشاد
اکنون پس از اختصاص شابک، دریافت فیپا و آماده‌ شدن نسخه‌ی نهایی پیش از چاپ، نوبت به ثبت کتاب جهت اخذ مجوز در وزارت ارشاد می‌رسد. این مرحله را می‌توان زمان‌برترین مرحله در روند چاپ کتاب دانست که بسته به موضوع و مخاطب کتاب از 1 تا 3 ماه ممکن است به طول بیانجامد.
اخذ اعلام وصول پس از چاپ کتاب
در آخرین مرحله پس از چاپ کتاب، باید تعدادی مشخص از نسخه‌های کتاب را (به نسبت کل تیراژ) جهت دریافت اعلام وصول به وزارت فرهنگ و اراشاد اسلامی تحویل گردد.
 
 
 

مزایای تبدیل پایان نامه به کتاب

مزایای تبدیل پایان نامه

تبدیل پایان نامه به کتاب، در کنار افزایش سطح علمی کشور و به جریان انداختن ذخایر تحقیقاتی و علمی، امتیاز ویژه‌ای در تقویت رزومه فردی و تحصیلی شما دارد. اگرچه آمار دقیقی از تاثیر تالیف کتاب در مصاحبه‌های علمی موجود نیست، اما بسیاری از دانشجویان داوطلب به تحصیل در دوره دکتری، تالیف حداقل یک کتاب در حوزه تخصصی خود را برگ برنده‌ای در آزمون مصاحبه‌ی دکتری دانسته‌اند.
از سوی دیگر بسیاری از اساتید دانشگاه نیز با استفاده از امتیاز تالیف کتاب، درصدد تقویت رزومه خود هستند تا مرتبه علمی خود را افزایش دهند.
بد نیست بدانید بر خلاف تبلیغات گسترده مؤسسات دست اندر کار، تبدیل پایان نامه به کتاب مراحل کاملا ساده‌ای دارد و متقاضیان می توانند با کمی تغییرات در پایان‌نامه خود، آن را به صورت کتاب به چاپ برسانند.